Problem z zalogowaniem na smartfonie do Menadżera Stron na Facebooku? Zobacz co zrobić

Problem z zalogowaniem na smartfonie do Menadżera Stron na Facebooku? Zobacz co zrobić

Korzystasz w smartfonie z aplikacji Menadżera Stron na Facebooku i nie możesz się nagle zalogować i zarządzać kontem reklamowym? Pokażę Ci co u mnie zadziałało.

1. Objawy problemu 

Rzecz działa się na smartfonie z Androidem (Samsung Galaxy) i miała miejsce dwukrotnie. Po aktualizacji (prawdopodobnie) systemu, aplikacja menadżera reklam pokazywała błąd z zalogowaniem. Mimo, że byłem podpięty na Facebooku, zalogowany do konta, zaktualizowałem Menadżera do najnowszej wersji, po próbie logowania pokazywał mi się komunikat: Application does not have permission for this action (10). 

Wyglądało to tak:

Application does not have permission for this action (10)
Application does not have permission for this action (10) – taki komunikat pokazywał się za każdym razem.

Nie pomagało nic (ani odinstalowywanie, czyszczenie smartfona), musiałem zarządzać reklamami z poziomu konta Facebooku lub poprzez komputer stacjonarny.

2. Co pomogło rozwiązać problem? 

Jak to zwykle bywa, najprostsze rozwiązania są najlepsze.

Widząc komunikat Kontynuuj jako Radek Klimek zawsze automatycznie zakładałem, że nie na tym etapie tkwi błąd, bo jestem wszak zalogowany.

A to co wystarczyło zrobić, to: wylogować się z aplikacji i ponownie zalogować do menadżera reklam (podając hasło i login). 

Działało za każdym razem.

Na tym etapie należało się wylogować widząc komunikat o błędzie.
Widząc ten komunikat, należy się wylogować i podać jeszcze raz login i hasło.

 

 

Jak sprawa wygląda u Ciebie? 

Udało Ci się zalogować do Menadżera stron za pomocą tej metody? Albo może zadziałało coś innego? Pisz w komentarzu!

Podobał Ci się ten artykuł?

Zapisz się do newslettera, otrzymuj informacje o nowych artykułach, odbierz dostęp do ponad 60 wzorów dokumentów, szablonów, grafik i Exceli.

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o