
Na tej stronie możesz zamówić wzór regulaminu strony, newslettera oraz regulamin sklepu internetowego, które wdrożysz w 1 dzień. Wszystko dla małej firmy w jednym pakiecie!
Jakie regulaminy stron znajdziesz w pakiecie?
Sercem pakietu są oczywiście gotowe do osadzenia wzory regulaminów i sklepu internetowego. Niżej znajdziesz ich listę z szybkim omówieniem.
Każdy wzór składa się z dwóch powiązanych ze sobą dokumentów — regulaminu strony oraz polityki prywatności.
- Regulamin sklepu internetowego — sprzedaż produktów fizycznych (mały sklep internetowy i dropshipping)
- Regulamin strony www ze sprzedażą produktów cyfrowych (np. szkolenia, webinaria, e-booki)
- Regulamin strony z rezerwacją usług (np. weterynarz, fryzjer, kosmetyczka, hotel)
- Regulamin strony z umawianiem wizyt online (np. psycholog, konsultacje, spotkania online)
Do tego omówienia i wzory regulaminów:
- Zapis na newsletter i pobranie darmowych materiałów (jak PDF lub dostęp do webinarium)
- Sprzedaż przez Instagram / Facebook — bez własnej strony i sklepu (za pomocą komunikatora)
- Sprzedaż bez sklepu dla małych działalności (takich jak nierejestrowana działalność gospodarcza)
Potrzebujesz więcej informacji o tych regulaminach? Skorzystaj ze spisu treści!
Więcej informacji o regulaminie znajdziesz niżej. Skorzystaj ze spisu treści i przejdź do interesującego Cię fragmentu
Ten produkt to nie tylko regulaminy, ale dużo więcej materiałów — sprawdź!
W ramach jednej płatności otrzymujesz dostęp do WSZYSTKICH materiałów w panelu:
- Gotowe do osadzenia kompleksowe wzory regulaminów strony www składających się z podwójnego pakietu regulamin sklepu + polityka prywatności — zgodne z dyrektywą Omnibus
- Wzory są dokładnie opisane i oznaczone — błyskawicznie wiesz, gdzie, co i jak musisz uzupełnić
- Wzory bardzo szybkie do wdrożenia — całość wdrożysz w jeden dzień
- Dostęp do rozbudowanego panelu z podpowiedziami dotyczącymi tworzenia regulaminu strony www
- Checklistę do wdrożenia regulaminu krok po kroku – tak by nie pominąć żadnego ważnego elementu
- Uzupełnienia i aktualizacje — do panelu cały czas są dodawane nowe elementy
- Omówienie zmian w sklepie internetowym wynikających z Dyrektywy Omnibus

Jak wygląda panel w środku? Jak otrzymasz dostęp?
Po wykupieniu dostępu na e-mail dostaniesz dane logowania.
Potem wystarczy wprowadzić je do panelu, zalogować się i… gotowe.
Cały proces trwa niecałe 2 minuty.
Panel jest podzielony moduły i sekcje.
Każda sekcja jest bardzo krótka i treściwa. Zawiera skondensowaną wiedzę – wyłącznie najważniejsze elementy. Przeczytanie jednej sekcji nie zajmie Ci więcej niż 2-3 minuty.

Jak wyglądają wzory do osadzenia?
Wzory są przygotowane w formacie WORD .docx. Możesz pobrać plik, zamieścić na dysku i edytować po swojemu. Potem wystarczy tak przygotowany regulamin strony zamieścić u siebie w miejscu docelowym.
Każdy wzór posiada obszerną instrukcję, w odpowiednich kolorach, dzięki czemu wiesz gdzie, co i w jaki sposób zmienić / uzupełnić.
Na czerwono zaznaczone są komentarze i treści do usunięcia, na niebiesko są wzory do edycji, a na czarno pliki, które możesz zostawić.
Dodatkowo zamieściliśmy też komentarze, by objaśnić treść kluczowych akapitów.

Sprawdź czy te wzory są dla Ciebie!
Zgodnie z misją bloga, nasze materiały kierujemy do właścicieli małych, lokalnych firm, freelancerów oraz osób, które prowadzą biznes online.
Zatem jeżeli:
- Prowadzisz małą firmę i chcesz założyć sklep internetowy sprzedający fizyczne produkty
- Prowadzisz małą, lokalną firmę i chcesz wdrożyć możliwość korzystania z usług przez stronę www (zamówienia, rezerwacje)
- Jesteś twórcą internetowym, który chce sprzedawać produkty / usługi cyfrowe (szkolenia, e-booki, kursy, webinaria – również w dostęp
- Chcesz zbierać kontakty do newslettera (oferując darmowy PDF, webinarium, dostęp do materiałów za free) i wysyłać mailingi (informacyjne i sprzedażowe)
- Planujesz założyć biznes i potrzebujesz pakietu dokumentów na start za rozsądną cenę
- Chcesz W KOŃCU uporządkować kwestię polityki prywatności i regulaminu strony, bo do tej pory to było zrobione na podstawie jakiś podejrzanych materiałów znalezionych w sieci
To taki regulamin strony i sklepu internetowego jest dla Ciebie!
Sprawdź 8 powodów, dla których warto wybrać właśnie nasz pakiet regulaminów
Przeglądasz również inne wzory dostępne w internecie? Zastanawiasz się co wyróżnia ten pakiet od innych pozycji dostępnych na rynku?
Chcesz się dowiedzieć, dlaczego warto zaufać akurat nam?
Tworząc ten wzór regulaminu strony stawialiśmy na następujące elementy:
- Szybkość wdrożenia – zależało nam, by regulamin sklepu czy też strony był szybki do osadzenia, tak byś spędził/a nad nim maksymalnie jeden dzień.
- Wyczerpujące objaśnienia — znajdziesz u nas bardzo dużo przykładów i omówień dotyczących sprzedaży w internecie i zapisu na listy newsletterowe, by mógł to zrozumieć największy prawniczy laik.
- Możliwość zwrotu do 30 dni bez podania przyczyny — bez względu czy jesteś przedsiębiorcą czy nie. Piszesz, my wystawiamy fakturę i robimy zwrot.
- Jak to działa? – wyjaśniamy po co i jak. Dajemy Ci konkretną wiedzę, niezbędną jeśli chcesz sprzedawać przez internet
- Rozsądna cena – wybraliśmy cenę, która odpowiada wysokiej jakości naszych materiałów i jest akceptowalna dla początkujących przedsiębiorców oraz konkurencyjna na rynku.
- Regularne aktualizacje – cały czas aktualizujemy treści i dodajemy nowe materiały
- Przejrzysty układ – wszystko łatwe do znalezienia w intuicyjnym panelu.
- Gwarancja ceny – kupisz teraz i masz gwarancję najlepszej ceny! Panel NIGDY nie będzie tańszy! Nie będzie również specjalnych, okresowych promocji (typu urodziny, Cyber Monday, Dzień prawnika, Black Friday).
Kto jest autorem regulaminów?
Autorem wzorów jest mecenas Jerzy Stanisław Josse, z kancelarii prawnej Temida w Tychach.
Jerzy specjalizuje się temacie prawa związanego z e-commerce oraz wdrożeń RODO w firmach. Jest również autorem na naszym blogu.
Tu znajdziesz jego artykuły poświęcone prawu. Przygotował również darmowe wzory dokumentów do Strefy Sardynek, w tym darmowy wzór polityki prywatności.

Masz 30 dni na zwrot i sprawdzenie – 100% gwarancja satysfakcji
Po zakupie masz 30 dni na przetestowanie zawartości panelu, pobranie, uzupełnienie i sprawdzenie wzorów regulaminów.
Jeżeli uznasz, że nie spełniają one Twoich oczekiwań, daj nam znać. Wystawimy Ci korektę faktury i zwrócimy całość środków. Od razu, bez pytania, bez konieczności podawania powodu.
Zobacz najczęściej zadawane pytania
Czy te regulaminy są aktualne?
Tak, wszystkie wzory są aktualne z bieżącym stanem prawnym.
Czy te regulaminy są zgodne z Dyrektywą Omnibus?
Tak! Regulaminy zawierają szczegółowe zapisy dotyczące rękojmi i zwrotów wynikających z Dyrektywy Omnibus. Do tego zamieściliśmy obszerne omówienie dyrektywy Omnibus, by było wiadomo jakich zasad trzeba przestrzegać w sklepie internetowym (np. opinii, promocji lub prezentacji cen).
Czy regulaminy są zgodne z RODO i UODO (dawniej GiODO)?
Tak, wzory są zgodne z wymogami RODO i UODO (dawniej GiODO), natomiast pamiętaj, że niezależnie od nich, musisz wdrożyć RODO w swojej firmie, jeżeli będziesz przetwarzać dane osobowe klientów.
Chcę sprzedawać produkty w formie abonamentowej – jak Netflix. Macie coś dla mnie?
Tak.
Dedykowany wzór regulaminu sklepu opartego na blogu i sprzedaży produktów cyfrowych jest właśnie dla Ciebie!
Uwzględniliśmy tam takie rozwiązanie!
Czym te regulaminy różnią się od darmowego wzoru, który udostępniacie na stronie?
Jednym z naszych sztandarowych produktów jest darmowy wzór polityki prywatności.
Jeżeli twoja strona www ma pełnić rolę wizytówki firmy, gdzie do znalezienia są podstawowe dane (oferta, cennik, dane kontaktowe, formularz do wysyłki e-maili) – to nasz darmowy wzór zupełnie Ci wystarczy.
Natomiast jeżeli chcesz „czegoś więcej” – czyli coś sprzedawać przez internet (i potrzebujesz gotowy regulamin sklepu), świadczyć usługi, wysyłki newsletterów, zbierać kontakty, przetwarzać dane osobowe, umożliwiać rezerwacje – to wtedy warto kupić ten pakiet.
Czy jeżeli zażądam zwrotu pieniędzy, mogę osadzić regulamin sklepu na swojej stronie?
Jeżeli nasz regulamin nie spełni Twoich oczekiwań – do 30 dni, bez podania przyczyny, możesz zażądać zwrotu pieniędzy.
Nie mamy czasu, ani chęci przeszukiwać sieci w sprawdzeniu tego, czy ktoś kto zażądał zwrotu pieniędzy, mimo to z nich korzysta. Tobie zostawiamy ocenę takiego zachowania.
Czy te regulaminy umożliwiają podpięcie bramki płatności?
Tak! Treść tych regulaminów sprzedaży jest tak przygotowana, że można osadzić w nich dowolną, popularną bramkę płatności (Tpay, PayU, Przelewy24 i inne) i sprzedawać swoje produkty za pomocą tej bramki.
Czy te regulaminy zawierają informacje o zwrotach płatności, zwrotach towarów, reklamacjach i odpowiednie formularze?
Tak! Regulaminy zawierają proste formuły w tym zakresie. W to wchodzą również kwestie reklamacji, zwrotów towaru oraz płatności.
Czy mogę te regulaminy wykorzystać do sprzedaży bez sklepu internetowego (przez Instargam, Facebook, komunikatory)
Tak! Na prośbę jednej z klientek przygotowaliśmy lekcję, w której krok po kroku tłumaczymy:
- Jak sprzedawać przez Instagram / Facebooka, kiedy nie mamy własnego sklepu internetowego, ani strony www, a z klientami kontaktujemy się poprzez wysyłanie wiadomości lub e-mail
- Jak dostosować nasze regulaminy do tego modelu sprzedaży, by wszystko odbyło się legalnie i zgodnie z prawem, tak, by nie trzeba było zakładać ani strony, ani sklepu
To idealne rozwiązanie dla nierejestrowanej działalności gospodarczej, kiedy stratujesz ze swoim pomysłem.
Czy ten regulamin nadaje się do sprzedaży kursów online?
Tak! Znajdziesz u nas kompletny wzór regulaminu sprzedaży kursów internetowych – płatnych również w formie abonamentowej / cyklicznej.
Dalej się wahasz? Masz inne pytania? Daj znać w komentarzu!
Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, zastanawiasz się czy w Twoim biznesie nasze regulaminy się przydadzą – napisz w komentarzu! Odpowiemy tak szybko, jak to będzie możliwe.
Ostatnia aktualizacja regulaminów: 04.03.2023
Czy jest moliwość poszerzenia tego pakietu o formularze zwrotów /reklamacji, wzory regulaminu promocji na sklepie i konkursy?
Cześć, przepraszam, że dopiero teraz odpowiadam, ale komentarz mi umknął. Co do zwrotów – prosty formularz zwrotu jest na końcu każdego regulaminu – chyba, że potrzebujesz coś ekstra to daj znać. Co do regulaminu promocji i sklepów – jasne, możemy coś takiego dodać, tylko musiałabyś krótko napisać jaki rodzaj promocji / konkursów by Cię interesował bo to temat rzeka 🙂
Miło mi poinformować ,że zaktualizowaliśmy nasz pakiet i dodaliśmy regulamin sklepu dropshipping – oparty o sprzedaż w Polsce z polskich hurtowni. Wzór tego regulaminu został przygotowany przy współpracy z Martą, która już kupiła dostęp do pakietu, prowadzi biznes oparty o ten model i podpowiedziała nam co powinno się w nim znaleźć.
Jak najbardziej regulamin dotyczący konkursu internetowego mógłby być przydatny – wiadomość apropo ostatniego newslettera 🙂
Cześć Patryk, dzięki za komentarz. Z chęcią się weźmiemy za temat takowego regulaminu, ale potrzebowalibyśmy nieco więcej informacji. Zdecydowanie nam się łatwiej pracuje, jakbyśmy musieli się oprzeć o konkretny przykład – czyli jakby taki konkurs miał wyglądać. Możesz napisać tutaj, albo dać znać na e-mail.
Mam kilka pytań do edycji tekstu polityki prywatności: 1)Czy nie posiadając konta na Facebooku, a jedynie konto na Instagramie, nadal konieczny jest punkty o prowadzeniu mediów społecznościowych? 2) Czy konieczne jest podawanie jaki jest konkretny podmiot prowadzący nasz newsletter? Czy wystarczy zostawić to tak, jak jest napisane w formularzu?
3) Co do wysyłania danych w ramach/poza EOG: czy aby na pewno Google Analytics nie wysyła ich poza EOG?
Cześć, Jurek jest we Włoszech, wraca w środę – 19.10.2022, jak wróci siądzie i odpisze Ci na te wszystkie pytania.
Cześć Wioletto! Odpowiadając na Twoje pytania: ad 1 jeśli prowadzisz konto na Instagramie dedykowane Twojej działalności gospodarczej i za jego pośrednictwem prowadzisz działania marketingowo-reklamowe na rzecz swoich followersów to przetwarzasz dane na podobnej zasadzie jak poprzez facebook. Sugerowałbym w takim wypadku zostawić zapis o mediach społecznościowych. ad 2 nie ma potrzeby dokładnego podawania podmiotu prowadzącego newsletter. W zasadzie nie ma obowiązku, żeby wymieniać z nazwy któregokolwiek z tzw. „odbiorców danych”, czyli podmiotów, którym przekazujemy zebrane przez nas dane do prowadzenia m.in. newslettera. Wystarczy to zrobić opisowo np. biuro rachunkowe, administrator strony www, kancelaria prawna, podmiot prowadzący newsletter, dostawca oprogramowania księgowego… Czytaj więcej »
Ad1. Mam pytanie odnośnie regulaminu. Przygotowuje wzór dla klienta na podstawie dokumentów A7 i B7 z kursu. Mam jednak pytanie czy regulamin ten pokrywa instytucje, którą jest „Przedsiębioraca na Prawach Konsumenta”. Instytucja ta daje możliwość odstąpienia od umowy (zwrotu) gdy zakup został zrobiony przez osobę fizyczną prowadzącą DG (JDG lub NDG) w szczegółnych przypadkach rolnikom. Wg. mnie regulamin pokrywa prawo odstąpienia od umowy poza lokalem przedsiębiorcy, jednak brak jest jednoznacznego zdefiniowania „przedsiębiorcy” (ogólnie brak jest tej definicji w legislacji z tego co się zorientowałem). Dotyczy to też rękojmi, która aktualnie oprócz Konsumenta obejmuje także PnPK. Ad2. Dodatkowo mam pytanie odnoście… Czytaj więcej »
Cześć Antek! Przepraszam, że nie odpisałem, ale wyjechałem w pt na przedłużony weekend. Z przyjemnością odpowiem na Twoje pytania, ale potrzebuję trochę czasu, aby się w to wgryźć. Rezerwuje czas w środę. Pozdrowienia!
Antku, tak, jak obiecałem wracam do tematu: ad 1 Nasze regulaminy zostały przygotowane pod tradycyjną sprzedaż konsumencką, więc zawierają standardowe klauzule dla tego typu umów. Wydaje mi się, że postanowienia regulaminów będą pasować pod konsumencką sprzedaż na rzecz przedsiębiorców, o ile spełnione zostaną warunki określone w art. 556(4) oraz 556(5) Kodeksu cywilnego. To właśnie te przepisy wprowadziły do polskiego porządku prawnego instytucje, o której napisałeś. Żeby łatwiej byłoby mi wytłumaczyć w czym rzecz zacytuję te przepisy: Art. 556(4) [Stosowanie przepisów dotyczących konsumenta do osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą] Zawarte w niniejszym dziale przepisy dotyczące konsumenta, z wyjątkiem art. 558 §… Czytaj więcej »
Super!
Dziękuję za wyczerpującą ofpowiedź. Ten tip z checkboxem jest super
Na mojej stronie internetowej chcę umieścić formularze Google (oprócz zwykłego formularza kontaktowego). Będę za ich pośrednictwem zbierała takie dane, jak: imię (ewentualnie nazwisko, jak klient wpisze), e-mail, telefon. Posłużą mi one tylko do tego, żeby skontaktować się z klientem, dowiedzieć się, jaką usługą jest zainteresowany i kiedy mogę do niego oddzwonić. Mam już politykę prywatności od Was, ale zastanawiam się nad regulaminem strony www. Tyle że nie widzę tutaj nigdzie swojego przypadku, więc chcę mieć 100-procentową pewność, czy jest mi to rzeczywiście potrzebne w tej chwili. Nie jestem ani sklepem internetowym, ani nie prowadzę rezerwacji, nie sprzedaję produktów czy usług… Czytaj więcej »
Cześć Justyna 😉
To czy potrzebujesz regulaminu zależy od charakteru usług, które świadczysz, natomiast kwestia formularza googlowskiego jest tu drugorzędna i związane bardziej z ochroną danych osobowych. Jeśli usługi świadczone przez Ciebie mają charakter elektroniczny to będziesz musiała zamieścić regulamin. Nie wiem w jakim sektorze działasz, ale jeśli świadczysz usługi na rzecz konsumentów zwracam Twoją uwagę na przepisy ustawy o Prawach konsumenta, w szczególności w zakresie obowiązków związanych zawieraniem umów „na odległość”.
Pozdrawiam Jurek!
Witam. Mam pytanie odnośnie nowej procedury reklamacyjnej (od 01.01.2023). Czy będzie aktualizacja regulaminu z tego zagadnienia?
Cześć Gosia. Jeżeli chodzi o Omnibusa wczoraj przeprowadziłem rozmowę z Jurkiem na ten temat. Plan jest następujący:
1) Omnibus w wersji elektronicznej – przygotujemy listę zmian i poprawek na stronie, które trzeba wprowadzić w związku ze sprzedażą online produktów.
2) Co do reklamacji – Jurek właśnie w tym grzebie i też będzie przygotowywał w aspekcie sprzedaży przez internet
Trzecią aktualizację planujemy związaną z koniecznością instalacji na stronie buttona do polityki cookies i zgód marketingowo-analitycznych.
Cześć Gosiu, Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta, opis procedury reklamacyjnej wymagany był już wcześniej. Nigdzie jednak nie znajdziemy wytycznych ustawodawcy, jak ta procedura ma wyglądać. W naszych wzorach znajdziesz możliwe najprostszą procedurę reklamacyjną dotyczącą wszystkich możliwych zagadnień związanych z prowadzoną w necie działalnością. Przeglądając różne regulaminy spotkałem się z różnymi praktykami – fajnym rozwiązaniem, które widziałem było np. rozdzielenie procedur reklamacyjnych na dwie: jedna dotycząca reklamacji produktów sprzedawanych na stronie i druga dotycząca wszystkich innych spraw, w szczególności związanych z działaniem strony. W związku z wprowadzeniem Omnibusa do polskiego porządku prawnego wypuścimy z Radziem kilka materiałów. Generalnie nasze regulaminy… Czytaj więcej »
Cześć! Pojawiła się pierwsza aktualizacja w związku z Dyrektywą Omnibus – to checklista w formacie A4, która omawia najważniejsze zagadnienia i zmiany w sklepie.
Cześć – właśnie dodaliśmy obszerne wyjaśnienie do panelu, w którym pokazujemy zakres zgodności naszych regulaminów z Dyrektywą Omnibus. Jest to załącznik w formie A4, który zamieściliśmy obok wspomnianej wcześniej „Ściągi z Omnibusa”.
Czy jest regulamin dla sklepów dropshipping bez działalności
Hej!
Nasze regulaminy są robione pod przedsiębiorców. Nie ma jednak przeszkód, aby wykorzystać je nie prowadząc działalności gospodarczej. W zasadzie tylko jedno postanowienie musiałbyś zmienić, a chodzi o określenie właściciela i podmiotu świadczącego usługi drogą elektroniczną. Pamiętaj jednak, że to, że nie prowadzisz działalności nie zwalnia Cię ze stosowania przepisów prawa, w szczególności jeśli prowadzisz sprzedaż na rzecz konsumentów.
Pozdrowienia!
A w polityce prywatności pierwsza informacja o danych firmy, co mam tam wpisać? Tylko imię i nazwisko?
Pozdrawiam
Jeśli działasz jako osoba nieprowadząca działalności gospodarczej to możesz wskazać swoje imię, nazwisko i dane kontaktowe (adres zamieszkania lub e-mail lub numer telefonu).
Pozdrowienia
Jurek
Jaki byłby koszt dodania zapisów o przeniesieniu przesyłki na klienta albo może jakaś informacja w którym miejscu to umieścić, chodzi o zapisy pozwalające dokonywać przesyłki w imieniu klienta żeby nie wliczać wysyłki do limitu NDG.
Cześć Ewelina!
Czy chodzi Ci o koszty dostawy (przesyłki), które miałby pokrywać Klient (kupujący)?
Jeśli tak, to można taki zapis zawrzeć w art. 4 ust. 3 dotyczącym dostawy. Mam jednak wątpliwości, czy przy sprzedaży on-line, która z zasady jest sprzedażą wysyłkową takie rozwiązanie nie będzie potraktowane jako omijanie prawa. Musisz wiedzieć, że czynność prawna mająca na celu ominięcie przepisów prawa (bez względu jakich, włącznie z przepisami podatkowymi) jest bezwzględnie nieważna.
Pozdrawiam!
Witam, mam pytanie odnośnie regulaminu a mianowicie zwrotu. Jeśli tworzę grafiki, logo, ulotki, wizytówki itd. Więc wszystko jakby typowo dla danego klienta, czy personalizowane zamówienia to jak to jest w moim przypadku jeśli chodzi o zwrot produktów? Dodam, że czasami jest to tylko wersja cyfrowa, a czasami również wydruk, który wykonuje drukarnia, także też nie do końca mam wpływ na to jakby coś poszło nie tak.
Jak w tej sytuacji powinno to wyglądać w regulaminie?
Cześć Joanno, Twoje pytanie jest zbyt ogólne żeby na nie łatwo odpowiedzieć. Pierwsza kwestia, którą należy rozważyć to na jakiej podstawie następuje zwrot towaru – czy jest to niezgodność towaru z umową (w drodze reklamacji) czy też jest to zwrot towaru w związku z konsumenckim prawem odstąpienia od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni, od dnia jej zawarcia. W tym pierwszym przypadku zwrot może nastąpić tylko gdy towar ma wady (czyli to, że komuś się nie podoba Twoje logo, które zostało wykonane w zgodzie z wytycznymi, nie będzie podstawą do skorzystania z rękojmi. Pamiętaj, że to czym się… Czytaj więcej »
Cześć w pakiecie pojawiła się bardzo dużą aktualizacja. Zaktualizowaliśmy regulaminy sklepów (mały sklep i sklep dropshipping) oraz sprzedaż produktów cyfrowych o przepisy wynikające z Dyrektywy Omnibus. Dodaliśmy kwestie reklamacji, rękojmie. Do tego jest załączone szerokie omówienie zmian jakie trzeba wprowadzić w sklepie w związku z Omnibusem (publikowanie cen, dodawanie ocen, promocje). Można to pobrać w formie ściągi Omnibus, szybkiej i prostej do wydrukowania.
Hej, mam pytanie dotyczące wzorów regulaminów. Ruszamy z nowym biznesem, będziemy oferować sesje coachingowe, warsztaty, kursy, eBooki itd. Mieszkamy za granicą (Wielka Brytania), firma będzie zarejestrowana tutaj, ale oferta będzie skierowana do Polaków (pewnie zdąży się jakaś zagraniczna Polonia, ale myślę, że w 95% będą to Polacy mieszkający w Polsce). Najchętniej kupiłabym Wasze wzory regulaminów, ale nie wiem czy mogę, jeśli firma jest zagraniczna? Regulaminów angielskich nie chcę wstawiać, bo Polacy się ich przestraszą i nie będą chcieli nic kupować. Będę wdzięczna za odpowiedź. Pozdrawiam.
Cześć Justyna,
Niestety, ale nie mogę Ci odpowiedzieć na Twoje pytanie. Jedyne co mogę Ci napisać to to, że nasze regulaminy sprawdzą się w działalności prowadzonej w Polsce, nawet jeśli Twoi klienci będą z innego kraju UE lub nawet spoza UE. Jeżeli jednak działalność założysz w UK i świadczyć będziesz usługi na rzecz konsumentów w PL to nie mogę Ci zagwarantować tego, że nasze regulaminy spełnią wszystkie restrykcje prawne obowiązujące w UK.
Mogę ci doradzić wizytę u prawnika w UK i to najlepiej takiego, który kieruje swoje usługi na rzecz polonii.
Pozdrawiam!
Dzień dobry, czy regulamin będzie dobry dla rękodzielnika, tworzącego produkt na zamówienie (spersonalizowane kartki okolicznościowe)z sprzedającego przez platformy społecznościowe?
Cześć Sylwia! Dzięki za pytanie. Tak, będzie ten regulamin jest idelany dla rękodzielnika, bo przygotowaliśmy nawet specjalną aktualizację, w której krok po kroku tłumaczymy jak go zaadoptować właśnie do takiej formy sprzedaży. Tutaj omawiamy szczegóły, a samą instrukcję znajdziesz w regulaminie.
Czy byłaby możliwość uwzględnić we wzorach polityki prywatności i plików cookies umieszczenie na stronie mapy Google? Mapka jest bardzo często umieszczanym elementem i niestety dokleja nam pliki cookies od Googla do strony.
Cześć Łukasz, przygotowujemy aktualizację związaną z opcją blokowania cookies, więc rozwiążemy ogólnie kwestię Mapy Google.