Prowadzisz stronę lub blog na WordPress i chcesz wiedzieć jak dodać piksel Facebooka?
Zajrzyj do naszego poradnika – przeprowadzimy Cię przez proces krok po kroku. Niżej znajdziesz printscreeny oraz krótki film, który Ci w tym pomoże.
Instrukcja jak dodać PIXEL Facebook na naszej stronie WWW film krok po kroku:
Instrukcja jak dodać PIXEL Facebook na naszej stronie WWW opis krok po kroku
1. Logujemy się na własne konto Facebook
2. Otwieramy stronę https://www.facebook.com/business i klikamy Utwórz reklamę
3. Pojawi się nam menadżer reklam. W lewym górnym rogu klikamy Menadżer zdarzeń i z menu głównego wybieramy Piksele
4. Jeśli nie mieliśmy jeszcze utworzonego Facebook Pixel to klikamy zielony przycisk Utwórz piksel
5. Postępujemy zgodnie z instrukcjami. Podczas tworzenia wybieramy manualną instalację, ale na razie nigdzie nie wklejamy kodu.
6. Po zakończeniu tworzenia zobaczymy stronę podobną do tej:
7.Kopiujemy nasz identyfikator, a następnie przechodzimy do panelu administracyjnego wordpressa.
8. Instalujemy plugin Official Facebook Pixel, aktywujemy i przechodzimy do ustawień pluginu.
9. W polu Pixel ID wklejamy kod naszego Piksela i zapisujemy
Oczywiście jeżeli macie pytania – zadawajcie je śmiało w komentarzu!
Zobacz inne artykuły poświęcone Facebookowi:
- O czym pisać na Facebooku i Instagramie
- Zablokowane konto na Facebooku – co zrobić?
- Problem z zalogowaniem na smartfonie do Menadżera Stron na Facebooku? Zobacz co zrobić
- Szablony grafik na Facebooka do pobrania
- Co zrobić, gdy Facebook ładuje stare zdjęcie lub opis do artykułu?
- Czy warto prowadzić fanpage lokalnego biznesu? Facebook w małej firmie
Cześć! Faktycznie całkiem przydatny artykuł. Od zawsze superowa była funkcjonalność wordpressa i łatwość jego integracji z wieloma platformami do marketingu. Super sprawa.
Trochę mi się teraz rozjaśniło co to jest Piksel Facebooka, bo wcześniej tylko o nim słyszałam i niezbyt rozumiałam. Chociaż przyznam, że i tak wolałąbym aby stworzeniem Fanpage i reklamą na niej zajęli się specjaliści. Znajoma poleciła mi agencję Nakatomi i chyba do nich się zgłoszę w tej sprawie.
Jeżeli szukasz opinii o Nakatomi i zastanawiasz się czy warto im zawierzyć w obsłudze Fanpage na Facebooku i ustawianie reklam (w tym pikseli), to patrząc na realizowany w takiej formie marketing szeptany i dodawanie neutralno – naturalnych komentarzy na stronach, ja bym poważnie zastanowił się nad ich profesjonalizmem i całościowym sensem takiej współpracy…