Korzystasz w smartfonie z aplikacji Menadżera Stron na Facebooku i nie możesz się nagle zalogować i zarządzać kontem reklamowym? Pokażę Ci co u mnie zadziałało.
1. Objawy problemu
Rzecz działa się na smartfonie z Androidem (Samsung Galaxy) i miała miejsce dwukrotnie. Po aktualizacji (prawdopodobnie) systemu, aplikacja menadżera reklam pokazywała błąd z zalogowaniem. Mimo, że byłem podpięty na Facebooku, zalogowany do konta, zaktualizowałem Menadżera do najnowszej wersji, po próbie logowania pokazywał mi się komunikat: Application does not have permission for this action (10).
Wyglądało to tak:
Nie pomagało nic (ani odinstalowywanie, czyszczenie smartfona), musiałem zarządzać reklamami z poziomu konta Facebooku lub poprzez komputer stacjonarny.
2. Co pomogło rozwiązać problem?
Jak to zwykle bywa, najprostsze rozwiązania są najlepsze.
Widząc komunikat Kontynuuj jako Radek Klimek zawsze automatycznie zakładałem, że nie na tym etapie tkwi błąd, bo jestem wszak zalogowany.
A to co wystarczyło zrobić, to: wylogować się z aplikacji i ponownie zalogować do menadżera reklam (podając hasło i login).
Działało za każdym razem.
Zobacz inne artykuły poświęcone Facebookowi:
- Jak krok po kroku dodać piksel Facebooka na stronę lub blog WordPress?
- Zablokowane konto na Facebooku – co zrobić?
- Facebook – wymiary grafik do pobrania
- O czym pisać na Facebooku i Instagramie małej firmy?
- Czy warto prowadzić fanpage małej firmy na Facebooku?
- Co zrobić, gdy Facebook ładuje stare zdjęcie lub opis do artykułu?
Jak sprawa wygląda u Ciebie?
Udało Ci się zalogować do Menadżera stron za pomocą tej metody? Albo może zadziałało coś innego? Pisz w komentarzu!