Lata temu, gdy w AVG zaczynałem karierę jako nieopierzony marketer, ówczesny szef sprzedaży (który nota bene jest teraz moim klientem), obdarował nas (mnie i sprzedawców) magiczną listą, która była niezastąpiona podczas pisania ofert i opisów produktów.
Na liście tej znajdowały się „magiczne” przymiotniki i rzeczowniki, które miały za zadanie pomóc w przekonaniu klienta do kupna produktu.
Oczywiście nie twierdzę, że dzięki nim od razu na kontach Waszych uroczo zacznie się materalizować gruby bilon, ale konstruując jakikolwiek tekst warto o tej liście pamiętać.
Te słowa działają na emocje, a emocje działają na sprzedaż 🙂
Oczywiście, jeżeli masz jakieś swoje niezawodne przykłady – dopisz koniecznie w komentarzu. Obiecuję, że jeżeli jakieś mi się przypomni, albo coś przyjdzie do głowy – niezawodnie je dopiszę.
- ZALETA
- OSZCZĘDNOŚĆ
- ZYSK
- BEZPIECZEŃSTWO
- KOMFORT
- ZAUFANIE
- REZULTATY
- WARTOŚĆ / WARTOŚ
- EKSCYTUJĄCY
- ZASŁUGIWAĆ
- PRZYJEMNOŚĆ
- GWARANTOWANY
- DARMOWY
- WŁAŚCIWY
- POTĘŻNY
- UDOSKONALONY
- ODKRYCIE
- INWESTYCJA
- PIENIĄDZE
- ZABEZPIECZENIE
- ISTOTNY
- DUMNY
- ŁATWY
- UDOWODNIONY
- KORZYŚĆ
- NOWY
- PRAWDA
- SKUTECZNY
- PONIEWAŻ
- KOMPLEKSOWY
- UNIKALNY
- PEWNOŚĆ/PEWNY
- SZYBKI / SZYBKOŚĆ
- WYJĄTKOWY
- SPRAWNY / SPRAWNOŚĆ
Masz swoje propozycje? Dopisz w komentarzu.