I stało się. Po 8 latach istnienia bloga, pojawił się na nim pierwszy płatny produkt. To case study reklamy na Facebooku, w którym pokazujemy jak udało nam się pozyskać klientów dla małej, lokalnej firmy.
Broniłem się przed tym rękami i nogami, zawsze znajdowało się coś ważniejszego, ale cóż zrobić. Samymi programami partnerskimi ciężko będzie z bloga wyżyć.
I tak nastąpiła decyzja, by rok 2022 uczynić dla Sardynek przełomowym i w końcu zacząć tworzyć własne, cyfrowe produkty.
Efekt pierwszego tego typu działania przed Tobą!
Gdzie znajdę wszystkie szczegóły? Jak to zamówić?
Skorzystaj z tych linków:
1. Tutaj możesz od razu zamówić dostęp (27 zł w standardowej cenie, do 10.04.2022 w przedsprzedaży 50% rabatu czyli za 13,50 zł brutto ).
2. A tutaj znajduje się Landing Page ze szczegółowym opisem zawartości – czyli tego co znajdziesz w środku – Case study – reklama lokalnej firmy na Facebooku.
Jaką firmę reklamowaliśmy?
Reklamowaliśmy zajęcia samoobrony dla dzieci – Krav Maga Kids w Chorzowie. Przemo, który jest jednym z autorów na blogu, jest również instruktorem samoobrony dziecięcej.
Prowadzi profil Aktywna rodzina na Facebooku i jednocześnie chciał uruchomić swoją grupę treningową, bo lubi to robić i sprawia mu to frajdę.
I do tej grupy właśnie musieliśmy zgromadzić ekipę urwisów, która raźno i rączo weźmie w zajęciach udział.
Kampania reklamowa trwała 3 tygodnie i udało nam się zaprosić do udziału w zajęciach 21 dzieciaków.
O wszystkich szczegółach przeczytasz tutaj – case study reklama na Facebooku dla małej firmy.