Chcesz wyeksportować dokument z WORD do PDF, ale Adobe pokazuje w jego nazwie: Lorem ipsum dolor sit amet… i jakiegoś dziwnego autora? Pokażę Ci jak to w 10 sekund zmienić i ustawić swój tytuł i wpisać swojego autora!
Jak zmienić nazwę dokumentu i nazwę autora przy eksporcie z WORD do PDF? Instrukcja krok po kroku:
- Kliknij Plik w prawym górnym rogu.
- Wybierz opcję Zapisz jako…
- Wybierz miejsce docelowe, gdzie chcesz zapisać plik.
- Wybierz opcję w okienku Zapisz jako typ… i wybierz PDF.
- Pod opcją Zapisz jako typ masz miejsce Autorzy oraz Tytuł.
- Kliknij w Autorzy i wpisz autora dokumentu.
- Kliknij w Tytuł i wpisz nazwę dokumentu.
- Kliknij Zapisz.
- Gotowe! Twój Plik ma zmienioną nazwę i zmienionego autora.
A tak to wygląda na printscreenach:
1. Wybieramy plik:
2. Wybieramy Zapisz jako i miejsce gdzie zapisujemy.
3. Eksportujemy do PDF i zmieniamy nazwę pliku oraz autora.
Przydało Ci się?
Daj znać w komentarzu!