Skąd brać najlepsze hasła reklamowe, treści postów, wpisów? (tak banalne i skuteczne, że aż bolą zęby)

author: Radek Klimek

Kiedyś Zbyszek Hołdys, z właściwą sobie skromnością, powiedział, że jest jednym z ostatnich gitarzystów w Polsce, którzy mają siódmy zmysł do “czucia” instrumentu.

Czujesz tę moc? To NIE JEST “zwykły i pospolity” szósty zmysł (który i tak jest czymś nadprzyrodzonym).

Siódmy zmysł to ultraintuicja na sterydach. Na kosmicznym, nieosiągalnym dla reszty ludzkości poziomie. 

Dobra wiadomość jest taka, że swój własny marketingowy siódmy zmysł możesz “odpalić” w 30 sekund. Bez wysiłku. Chatów GPT. Marketerów. Konsultacji. Szkoleń. E-booków. I newsletterów z rybnymi motywami. 

Dzięki niemu stworzysz treści, które natychmiast wzbudzą u klienta dziką chęć kupna Twoich usług lub produktów.

Dziś pokażę Ci jak to zrobić. 

Jak uruchomić swój siódmy zmysł marketingowy i wymyślać treści, dzięki którym klienci oszaleją na punkcie Twoich produktów lub usług?

To bajecznie proste. 

Po prostu słuchaj obecnych i przyszłych klientów: 

  1. Na co narzekają (jakie mają wątpliwości) 
  2. Co im przeszkadza (co chcą zmienić i jak to zrobić) 
  3. Co jest dla nich ważne (jak wygląda idealna ścieżka skorzystania z produktu lub usługi)

Notuj to, co mówią. 

wykorzystuj ich wypowiedzi jako swoje hasła. 

Gdzie, jak i kiedy?

  • Co Ci mówią podczas zwykłych rozmów i small talków
  • Co piszą w wiadomościach (mailach, na Facebooku, Instagramie)
  • O co pytają przez telefon
  • Co piszą w komentarzach 
  • O co pytają na grupach na Facebooku (skarbnica wiedzy)
  • Co doceniają i co im przeszkadza, gdy piszą opinie (u Ciebie lub konkurencji) 

Nikt nie wymyśli Ci tak genialnych haseł reklamowych, jak Twoi klienci. 

Nikt nie opisze lepiej i prostszym językiem tego, jakie mają problemy, wątpliwości, potrzeby. 

Nikt lepiej nie zwróci uwagi na to, co musisz wpisać na swojej stronie czy w ofercie. 

OK, ale jak to zrobić czyli diabełek marketingowy rusza do akcji

Jak to zrobić? 

Musisz uruchomić swojego diabełka marketingowego, posadzić go na ramieniu i przykazać mu, by ZAWSZE pstryknął Cię w ucho, kiedy klient się z Tobą komunikuje (a zwłaszcza gdy pyta, ocenia lub ma wątpliwości). 

A potem OD RAZU musisz zapisać (to ważne) to, co klient powiedział (ja to robię w mojej apce do zarządzania zadaniami — kopiuję, wklejam i tworzę bazę). 

Przykłady? Proszę bardzo! 

Zobacz, jakie mam świetne pomysły na tekst reklam i treść oferty (i maili) do naszych materiałów o RODO (teksty z e-maili od czytelników mojego newslettera): 

  • Boję się, że ktoś się przyczepi
  • Te wszystkie kwestie prawne mnie chyba przerastają 😀
  • Jeju jak pomyśle sobie o tych wszystkich regulaminach to brzuch mnie boli ze stresu, nie wiem w ogóle od czego zacząć…
  • Przeraża mnie to RODO
  • Nic nie rozumiem o to chodzi w tym RODO
  • Chcę zrobić to RODO raz i mieć święty spokój

Proste? Tak. Zrozumiałe? Tak. Genialne? Tak. 

Wymyśliłbym to sam? Nie. 

Żeby korzystać z kreatywności klientów, potrzebne są trzy rzeczy: 

  1. Zapisuj, co mówią / piszą 
  2. W twoich tekstach używaj dokładnie ich słów i sformułowań
  3. Zatrudnij (na szczęście za darmo) diabełka marketingowego, który zadba o Twoją czujność 

I jak Ci się podoba taki pomysł? Wykorzystasz? Napisz w komentarzu!

$s
Autor
Radek Klimek
Tworzę treści. Jestem mistrzem w opowiadaniu, wymyślaniu i ubarwianiu historii.

Podobał Ci się ten artykuł?

Zapisz się do newslettera, otrzymuj informacje o nowych artykułach, odbierz dostęp do ponad 60 wzorów dokumentów, szablonów, grafik i Exceli.

Zostaw komentarz
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Pobierz darmowy, gotowy wzór polityki prywatności i wykorzystywania plików cookies na stronę internetową małej firmy, strony autorskiej lub bloga.

Uzupełnienie wzoru zajmie Ci kilka minut. Wystarczy wpisać w nim Twoje podstawowe dane.
Nasz wzór polityki prywatności jest prosty, czytelny, ZAWSZE aktualny, 100% zgodny z prawem.

Cześć jestem Radek i witam Cię na blogu SardynkiBiznesu.pl! Znajdziesz tu artykuły poświęcone najważniejszym zagadnieniom związanym z prowadzeniem małej firmy: marketing, prawo, księgowość, public relations, zarządzanie i IT. Mamy nadzieję, że dzięki nam oszczędzisz dużo nerwów, czasu i pieniędzy, a prowadzenie biznesu stanie się prostsze. Więcej

Pobierz BEZPŁATNY 

wzór polityki prywatności + 

materiały marketingowe 
dla małej firmy

 

POBIERZ!

Wypełnij formularz. Materiały otrzymasz OD RAZU.