Misja bloga i nasze vademecum
Jeżeli zawędrowałeś na tę stronę, to znaczy, że ciekawi Cię dla kogo przygotowaliśmy nasz blog, co w nim znajdziesz i dlaczego warto do nas regularnie zaglądać. Niżej znajdziesz krótko opisaną naszą misję i cele. To nasze drogowskazy podczas tworzenia treści i materiałów.
Dla kogo tworzymy?
Tworząc treści na blogu myślimy o pięciu głównych grupach zawodowych:
- właścicielach małych, lokalnych firm zatrudniających do 10 osób
- początkujących przedsiębiorcach
- freelancerach pracujących w domu
- marketingowcach w małych firmach
- osobach, które szukają pomocy i podpowiedzi – bo chcą założyć własną frmę
Co u nas znajdziesz?
Znajdziesz artykuły poświęcone najważniejszym zagadnieniom związanym z prowadzeniem małej firmy: marketing, prawo, księgowość, public relations, zarządzanie i IT.
Chcemy dostarczyć Ci solidne fundamenty wiedzy z każdej dziedziny, tak, byś nie musiał spędzać bezproduktywnie godzin w internecie na poszukiwaniach potrzebnych informacji. Dlatego tworzymy głównie rozbudowane i wyczerpujące temat treści, które są przygotowane przez ekspertów w swoich dziedzinach.
Najważniejszą misją Sardynek jest rozwój Twojej firmy. Mamy nadzieję, że dzięki nam oszczędzisz dużo czasu i pieniędzy, a sam biznes przyniesie Ci prawdziwą lawinę przyjemności i satysfakcji.
Chcemy zachęcić jak najwięcej osób do przejścia na swoje i prowadzenia firmy, która dostarczy niezłych pieniędzy i (przede wszystkim) masę satysfakcji.
Kompleksowość i praktyka
Regularnie śledzimy nowinki IT i zmiany w trendach, by nie kostnieć w jednym sposobie przedstawiania świata, ale iść z duchem rozwoju technologicznego. Koncentrujemy się na przedstawieniu przede wszystkim praktycznych rozwiązań – takich, które są przetestowane i działają. Chcemy wykorzystać jak najwięcej form przekazu, tak by każdy mógł znaleźć najwygodniejszy sposób odbioru. Znajdziesz u nas:
- artykuły
- podcasty
- recenzje programów i aplikacji
- prezentacje
- tabelki w Excelu
- infografiki
- prezentacje
- materiały video
- wywiady
- case study
Przejrzystość i uczciwość
Chcemy być fair w stosunku do czytelników. Publikujemy pod imionami i nazwiskami, jeżeli opisujemy produkty i rozwiązania, to takie które możemy polecić i sami stosujemy. Jasno oznaczamy współprace reklamowe – przedstawiamy zalety i wady recenzowanych rozwiązań.
Informujemy o zamieszczanych w artykułach linkach i programach partnerskich, na których zarabiamy niewielką prowizję. Polecamy tylko te produkty, które faktycznie mogą Ci się przydać: zwiększyć produktywność lub rozwinąć firmę.
W materiałach dotyczących porównań funkcji aplikacji, zamieszczamy głównie (choć nie jest to regułą) opisy aplikacji i programów, które posiadają programy partnerskie. Zwykle nie dodajemy aplikacji, które odrzuciły naszą prośbę o dołączenie do programu partnerskiego.
Nie zamieszczamy w treści postów banerów i zewnętrznych okien reklamowych, które przeszkadzają i irytują czytelników.
W przypadku współpracy komercyjnej walczymy o dedykowane bonusy dla naszych czytelników – niższe ceny, rozszerzoną ofertę, specjalne kupony rabatowe.
Nie współpracujemy z firmami, które działają nieetycznie lub proponują produkty, które nie są zgodne z naszą filozofią przedsiębiorczości.
0 polityki
Relacjonujemy bieżące wydarzenia gospodarcze pod kątem przydatności dla prowadzenia małego biznesu. Nie angażujemy się w żadne akcje polityczne, nie udzielamy poparcia żadnej partii politycznej, nie afiszujemy się i nie narzucamy własnych poglądów. Zmiany w prawie komentujemy z pozycji neutralnego obserwatora, który przedstawia plusy i minusy rozwiązań dla przedsiębiorcy.
Przystępny język
Stawiamy na prosty, przystępny, okraszony poczuciem humoru język. Chcemy by prezentowana wiedza była w jak najprostszej i zapadającej w pamięć formie. Uciekamy od żargonu branżowego, staramy się wyjaśniać, opisywać i definiować nawet najbardziej proste pojęcia.
Współtworzenie przez czytelników
Mamy nadzieję, że wraz z rozwojem bloga to czytelnicy będą nam sygnalizować jakie tematy warto opracować. Będziecie nas pytać, podpowiadać, sugerować przygotowanie najbardziej potrzebnych materiałów.
Idea etycznego budowania biznesu
Wierzymy w ducha bojowej, pozytywnej i pozytywistycznej przedsiębiorczości 🙂 Chcemy jak najwięcej osób zachęcić do założenia własnej firmy. Chcemy by właściciele firm czerpali radość ze swojej pracy, dostarczali produkty i usługi na najwyższym poziomie. Traktowali i byli traktowani z szacunkiem przez klientów, współpracowników i kontrahentów. Wierzymy w budowę partnerskiej i uczciwej relacji z pracownikiem, który jest godnie wynagradzany za swoją pracę.
Siła lokalnego biznesu – efekty globalne
Wierzymy w siłę biznesu na poziomie lokalnym. Dokładając cegiełkę do rozwoju małych przedsiębiorstw, pomagamy budować gospodarkę na poziomie krajowym. Wierzymy w to, że więcej pieniędzy w firmach, to pozytywny wpływ dla całej społeczności. Jeżeli małe firmy się rozwijają – zyskują wszyscy. To lepsza i spokojniejsza przyszłość dla kolejnych pokoleń.