Zamów konkretne do bólu case study reklamy na Facebooku i Instagramie: jak w 3 kampaniach reklamowych dla małej, lokalnej firmy (samoobrona dla dzieci) pozyskaliśmy 130 klientów, a firma dzięki nim zarobiła ponad 174 000 zł.
428 zapytań o ofertę, 130 podpisanych umów i ponad 174 000 zł przychodu w 3 kampaniach reklamowych
W tym case study pokażę Ci trzy kampanie, jakie w 2022 i 2023 roku przeprowadziliśmy na Facebooku dla małej, lokalnej firmy mojego przyjaciela — Krav Maga Kids Samoobrona dla dzieci z Chorzowa.
Była to zupełnie nowa firma na rynku, bez strony internetowej, bez zaplecza marketingowego.
W Case Study znajdziesz analizę trzech kolejnych kampanii (które trwały od 3 tygodni do 1,5 miesiąca):
- Luty / marzec 2022 – wydaliśmy na reklamę 1164 zł, efekt: 21 pozyskanych klientów, którzy zostawili w firmie ponad 27 300 zł
- Sierpień / wrzesień 2022 – wydaliśmy na reklamę 1981 zł, efekt 78 pozyskanych klientów, którzy zostawili w firmie grubo ponad 101 400 zł
- Sierpień / wrzesień 2023 – wydaliśmy na reklamę 2954 zł, efekt 31 pozyskanych klientów, którzy zostawią w firmę około 45 580 zł
Były to jedyne działania reklamowe dla tej firmy, 90% klientów pochodziło tylko i wyłącznie z naszych płatnych kampanii.
Czy firma, którą reklamowaliśmy… naprawdę istnieje?
Nasz materiał to PRAWDZIWA firma, która działa, z realnymi WYNIKAMI. Właściciel cały czas (w 2024 roku) prowadzi zajęcia. W kursie podaję wszystkie wszystkie dane, linki, a nawet… numer telefonu do właściciela. Możesz zadzwonić i zapytać o to jak, nam poszła kampania.
Tak wygląda właściciel Przemek na zajęciach wraz ze swoimi dzielnymi podopiecznymi (Przemek to ten po środku):
A jeżeli jesteś ze Śląska — wpadnij do Chorzowa na ulicę Powstańców 6A — tam cały czas odbywają się zajęcia, zobacz ile dzieciaków jest na zajęciach i na żywo przekonaj się o efektach reklamy.
To case study bezwzględnie przyda Ci się jeżeli…
- Szukasz pomysłów i inspiracji do swoich reklam — chcesz zobaczyć od środka jak zabrać za ustawianie reklam
- Zastanawiasz się, czy reklama na Facebooku i Instagramie dla lokalnej firmy ma sens i czy można pozyskać z niej PRAWDZIWYCH klientów
- Masz bardzo mały lub niewielki miesięczny budżet na reklamę (w granicach 300 zł – 1500 zł / miesiąc)
- Sam/a zajmujesz się reklamą i marketingiem swojej firmy — nie masz pieniędzy, ani ochoty zlecać tego na zewnątrz, reklamy ustawiasz samodzielnie lub zatrudniasz pracownika, który “ogarnia” cały marketing w Twojej firmie
- Zastanawiasz się jak mierzyć i kontrolować efekty pracy, jeżeli zlecasz komuś działania marketingowe — chcesz wiedzieć czy reklama jest dobrze ustawiona i jak policzyć czy się opłaca
Co zyskasz, jak przerobisz to case study?
- Oszczędzisz MNÓSTWO czasu, zwłaszcza jeśli nie masz dużego doświadczenia w ustawieniu reklam na Facebooku i Instagramie — dostajesz gotowe instrukcje i pomysły, które możesz wykorzystać w swojej firmie. Nie musisz spędzać kilkunastu godzin na przekopywaniu Grup, Google’a i YouTuba w poszukiwaniu konkretnych pomysłów i podpowiedzi
- Unikniesz najgorszych i najprostszych błędów, które popełnia większość przedsiębiorców samodzielnie ustawiających reklamy
- Zobaczysz jak sensownie tworzyć i ustawiać reklamy i wycisnąć z nich 100% więcej
- Nauczysz się mierzyć skuteczność i realnie sprawdzić czy reklama działa i czy się opłaca (bo może lepiej będzie z niej zrezygnować)
- Zobaczysz mój sprawdzony system tworzenia opisów i zdjęć, by za jego pomocą laserową precyzją docierać do potencjalnych klientów Twojego biznesu
❌ To case study NIE JEST dla Ciebie jeżeli…
❌ Szukasz pomysłów na sprzedaż na Facebooku opartą na sklepie internetowym
❌ Wymiatasz na Facebooku i świetnie sobie radzisz z ustawieniami reklam
❌ Szukasz kursu ustawienia reklam
O czym opowiem i co pokażę w nagraniach?
1. Dlaczego właśnie tak zrobiłem? Tłumaczę i uzasadniam
To kluczowa myśl całego case study. Przy każdym działaniu i decyzji jak powstawały reklamy, opowiem Ci DLACZEGO coś zrobiłem — czyli jaki proces stał za taką, a nie inną decyzją i jakie efekty dzięki niemu chciałem osiągnąć.
2. Liczby, liczby, liczby…
W case study znajdziesz bardzo dużo liczb: od ilości osób, które napisały, zadzwoniły, wzięły udział w wydarzeniu poprzez budżet, liczenie stawek, liczenie kontaktów (leadów), aż po prognozowanie zysków i opłacalności reklam.
Pokażę Ci od jakich założeń finansowych wyszliśmy, jak to policzyliśmy i jak Ty to możesz policzyć.
Zatem będzie bardzo praktycznie i konkretnie. Bez wodolejstwa.
3. Minusy, błędy, potknięcia… – co nam nie wyszło i dlaczego?
Bez ściemy i udawania. Pokażę zarówno te zewnętrzne, niezależne od nas błędy, jak i te, które sami popełniliśmy — a było ich naprawdę sporo! Pokazuję również gorsze wyniki i tłumaczę, dlaczego tak to wygląda.
4. Reklamy, zdjęcia, filmy, grupy docelowe
Jakie były treści reklam i co zrobiłem, by zwiększyć ich efektywność — czyli zachęcić odbiorców do kontaktu. Od A do Z pokażę Ci wszystkie reklamy jakie zrobiłem, z wynikami, ustawieniami i zawartością.
5. Analiza co się udało, co się nie udało, co przeszkadzało
Pokażę i omówię (chyba) wszystkie błędy, minusy i przeciwstawności, które mogły wpłynąć na skuteczność naszych reklam, obniżyły nasze zasięgi i skuteczność w dotarciu do potencjalnych klientów. Wyjaśnię, jak część z nich staraliśmy się rozwiązać.
6. Wnioski po kampanii, plany i realizacja
Jakie wnioski na podstawie błędów, założeń i celów wyciągnęliśmy. Co poszło dobrze, co źle, na co warto zwrócić uwagę, co można (i warto) poprawić, a czym nie warto się przejmować.
Jakie są kluczowe i często niedoceniane aspekty, które są niezbędne, by kampania reklamowa na Facebooku się udała.
7. Porównanie kampanii — to ZDECYDOWANIE wyróżnia ten materiał!
W 1,5 roku zrealizowaliśmy dla tej firmy trzy kampanie. Były to jedyne działania reklamowe. W tym case study pokazuję każdą kampanię od środka — więc możesz porównać ich efekty i skuteczność. Zobaczysz też jak rozwijały się i zmieniały materiały reklamowe.
Przyda Ci się ta część, jeżeli będziesz chciał/a zlecać komuś reklamy i kontrolować efekty zleconej pracy.
8. Filmy + streszczenie
W treści kursu, oprócz filmów dodaję krótkie streszczenia i opisy, żeby łatwiej było Ci opanować, zrozumieć i zapamiętać materiały.
9. BONUSY — wyciśnij więcej z reklam i NIE DAJ się nabrać
Całe case study zamknę przykładem, jakbym przedstawił zebrane dane i cyfry, by Cię oszukać, gdybym był nieuczciwym właścicielem agencji marketingowej.
Pokażę i opowiem również o najczęstszych błędach, jakie popełniają właściciele w reklamach lokalnych firm.
Efekty? Tak wyglądała nasza skrzynka odbiorcza podczas kampanii:
W szczytowym momencie pękała w szwach, a Przemo nie nadążał odpisywać:
Ważne! To NIE JEST kurs ustawiania reklam!
Chciałbym podkreślić, że to case study reklam na Facebooku NIE JEST kursem ustawiania reklam i zarządzania kampanią na Facebooku.
Oczywiście pokazuję JAK reklamy są ustawione, ale nie omawiam szczegółowo technicznych aspektów ustawiania.
Nic nie ryzykujesz! 100% satysfakcji i gwarancja zwrotu do 30 dni po zakupie
Zastanawiasz się czy warto kupić to case study?
Nic prostszego!
Kup, sprawdź i podejmij decyzję.
Po zakupie daję Ci 100% gwarancji satysfakcji.
Jeżeli uznasz treść tego case study za nieprzydatną, masz 30 dni na zwrot pieniędzy od daty zakupu.
Napisz do mnie i zwrócę Ci środki. Bez wyjaśnień i podawania powodu.
Po prostu dajesz mi znać – do 3 dni roboczych pieniądze lądują na Twoim koncie, otrzymujesz korektę faktury.
A jeżeli wyrazisz taką chęć, to MIMO oddania pieniędzy, zostawię Ci dostęp do case study i jego kolejnych aktualizacji.
Kolejna okazja do kupna ZA ROK! + Będzie dużo drożej i krótszy dostęp!
Kupisz teraz — kupisz w najniższej, możliwej cenie z dostępem NA ZAWSZE (to ostatnia szansa)!
Jestem przeciwnikiem dużych obniżek cen w trakcie kolejnych, cyklicznych promocji. Chcę być lojalny przede wszystkim wobec klientów, którzy już kupili.
Dlatego…
❌ NIE BĘDZIE już żadnych obniżek, Black Friday, Cyber Monday, obniżek świątecznych, wyprzedaży na koniec roku, okresowych promocji, promocyjnych okien sprzedażowych, zniżek na urodziny.
Sprzedaż zamykamy we wtorek 30 stycznia 2024 roku o 23:59! Kolejna okazja za rok!
Cena w przyszłym roku wzrośnie do (minimum) 247 zł. A dostęp będzie tylko na rok lub 2 lata (w tej edycji kursu jest JESZCZE dożywotni).
Kim jest autor?
Nazywam się Radek Klimek. Pomagam przedsiębiorcom uporządkować marketing. Pracujemy nad tym by wiedzieć od czego warto zacząć, by miało to ręce i nogi. A żądni usług klienci, walili drzwiami i oknami. Prowadzę blog sardynkibiznesu.pl.
FAQ – czyli inne ważne pytania
Chcę sprzedawać produkty cyfrowe – czy to case study jest dla mnie?
I tak i nie. Możesz wyciągnąć z niego kilka podpowiedzi, ale głównie koncentrowałem się na lokalnej firmie, do której przychodzi po usługę klient w formie… fizycznej.
Innymi słowy – może Ci się przydać, ale rewolucji nie będzie.
Czy w moim biznesie będę mieć podobne / lepsze wyniki?
Nie jestem w stanie Ci tego zagwarantować, dlatego, że zależy to od setek (o ile nie tysięcy) czynników. Te różnice również omawiam w nagraniu.
Natomiast dzięki temu będziesz mógł / mogła poprawić skuteczność swoich reklam.
Jak wygląda dostęp? (filmy + streszczenia)
Po opłaceniu zamówienia otrzymasz dostęp do naszego panelu online wraz z hasłem, które przyjdzie na e-mail. Wystarczy się zalogować i gotowe!
Znajdziesz tam osadzone filmy z case study oraz linki do omawianych stron i przykładów. Możesz to obejrzeć zarówno na ekranie komputera, jak i na smartfonie. Cały proces kupna, rejestracji przejdziesz w kilka minut.
Case study zawiera też opisane streszczenie każdej lekcji, dzięki czemu szybciej zapamiętasz to co jest najważniejsze i łatwo wrócisz do najpotrzebniejszych fragmentów.
Ile jest lekcji? Ile trwają?
Ponad 30 lekcji, trwają od 2 do 20 minut. Dodatkowo jedno długie nagranie (2 godziny) z pierwszej kampanii.
Czy muszę przerabiać całość?
Bez obaw! Nie musisz przerabiać wszystkich lekcji — możesz skupić się na tych, które Cię zainteresują i będą najbardziej przydatne. Całość jest przygotowana tak, że można przerabiać je na wyrywki.
Wystawiasz fakturę VAT?
Oczywiście.
Czy będą aktualizacje?
Tak! Dopóki Przemek będzie robił kolejne nabory i prowadził firmę, co roku będziemy aktualizowali case study o nowe przykłady reklam.
Czy pokazuję teksty i zdjęcia użyte w reklamach?
Tak! Pokazuję wszystko – co, jak i po co ustawiłem. Treści reklam dodatkowo są osadzone pod filmami, więc możesz je sobie skopiować.
Masz inne pytania?
Jeżeli masz pytania co do case study – daj mi znać w komentarzu! Niezwłocznie odpowiem.
Świetny case study, dzięki któremu mogłam ponownie przeanalizować moje pomysły dotyczące reklamy małej lokalnej firmy organizującej zajęcia sportowe dla dzieci i nanieść liczne poprawki, przez co ma ona szanse odnieść większy sukces. Pomocne dla mnie są zwłaszcza wnioski po kampanii. To naprawdę dobrze spożytkowane 2 godziny. Serdecznie polecam!
Oj, jak miło. Dziękuję Małgorzato za opinię, tym bardziej że to jest w wersji pierwszej i aktualizacja będzie dużo lepsza (przejrzystsza i zawierająca więcej informacji).
Hej! Czy to case study przyda się dla małej firmy sprzedającej produkty fizyczne, ale prowadzącej sprzedaż wysyłkową?
Średnio Darku. Oczywiście w moim interesie byłoby namówić Cię do zakupu, ale tu jest zupełnie innych mechanizm sprzedaży, plan marketingowy, wreszcie — ustawienia samej reklamy na Facebooku (choćby sprzedaż z Katalogu). Więc raczej jest to pod firmę świadczącą usługi lokalne.